Font Bundosa

Novembre 2011

A 35 minuts des de la Plaça Major sortint pel passeig de les Farigoles, prenent la pista del Meridià Verd cap a Can Batllic, però a l’alçada de Coll de Ciders cal agafar el corriol que baixa resseguint el Sot de Can Pau Moliner.

Novembre 2011.

400m. més avall cal deixar la pista que segueix la depressió per trencar a la dreta per una camí mig abandonat que ens porta ara fins al sot que baixa de Coll Sa Sitges i, poc abans d’arribar a la carretera, just a un tombar, trobarem el baiot d’on sorgeix l’aigua de la muntanya.

Novembre 2011

Sembla que hi havia una aixeta fins a la primavera 2011. Diuen que era una de les que més rajava del poble, i d’aquí li venia el nom (hi ha constància fotogràfica d’aquesta font i el seu esplèndid raig d’aigua).

Abril 2012

La Font Bundosa ha perdut el seu broc, però de la muntanya raja continuadament, sols falta recuperar una mica l’entorn....

Novembre 2011

Font situada damunt Can Pau Moliner. A aquest casal s'accedeix actualment des de la carretera Gi-520, però antigament la seva entrada estava passat el pont de pedra Can Pau Moliner.

Desembre 2017

Davant de Can Pau Moliner hi ha el famós pont que permetia a l'antic camí de Viladrau a Vic creuar la Riera Major per canviar de vessant. Actualment aquest passeig també és conegut com camí de la Noguerola.