Font del Vell Castanyer

Coordenades aprox. de la font: 41°49'08"N - 2°23'19"E

Setembre 2010

Poc més de 500m. mes enllà de la font Generosa, seguint la pista que ens porta de la font de Llops al Pujol de Muntanya, just al sot Termenal, trobem aquest font a peu de pista. L’aigua és del mateix sot d'on procedeix la Font dels Vells Amics.

Fou bastida al 2009 per en Xavier Burcet (avet_blau) en honor al vell Castanyer que podem veure 20m. a la dreta de la font.

Gener 2011

A partir d’aquesta font podem continuar caminant per la pista fins a Coll Roig, on podem agafar el camí de baixada fins el Pujol de Muntanya, passant pel Pla Sartiga; o el camí de pujada travessant la Tronca del Pujol fins al Corral del Pujol. Totes dues opcions estan farcides de generosos castanyers que val la pena visitar a la tardor.

Juny 2014

A vegades cal arreglar les fonts. Aquest juny hem millorat la Font del Vell Castanyer, que estava molt deteriorada. Ara en comptes d’un broc de plàstic l’aigua raja d’una teula.

Juliol 2014

Ens agrada de passejar pel Montseny, i retrobar-nos a peu de camí o en els seus petits amagatalls aquestes petites i senzilles fonts, deus d’aigua sense cap altra pretensió que la de donar-nos de beure i acompanyar-nos en el caminar.